Denaihati.com

Aku Bukan Penjara – Ikhsan Ace

Tuesday 25 June 2013
Aku sedari sukarnya
Kau bergelut dengan
Perasan dan kesetiaan

Aku sedari betapa
Kau berentap dengan
Keraguan dan kepuraan

Ku tahu hatimu kini telah berubah
Tidak mungkin hatiku tidak merasanya

Ketika matamu dingin bicaranya
Tubuhku perit membeku terasa
Ketika bibirmu sepi tanpa kata
Tubuhku ditikam jarum berbisa

Demi cinta ini
Ku relakan dikau pergi
Memburu maya indah yang tersimpangnya darimu
Demi cinta ini
Ku lepaskan dikau pergi
Tidak tergamak ku biar kau sedetik tersiksa

Aku bukan, aku bukan penjara
Aku bukan, aku bukan penjara

Ketika matamu dingin bicaranya
Tubuhku perit membeku terasa
Ketika bibirmu sepi tanpa kata
Tubuhku ditikam jarum berbisa

Demi cinta ini
Ku relakan dikau pergi
Memburu maya indah yang tersimpangnya darimu
Demi cinta ini
Ku lepaskan dikau pergi
Tidak tergamak ku biar kau sedetik tersiksa

Aku bukan, aku bukan penjara
Aku bukan penjara

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...