Denaihati.com

Selamanya - V.I.P

Monday 15 July 2013
Masih segar diingatanku
Waktu kita bertemu dulu
Lantas aku melamarmu

Kau seorang insan yang ku cinta
Tiada dua atau tiga
Bersama untuk selamanya

Dirimu sayang
Menyinari hidupku setiap waktu
Selalu

Ku cinta, I love you
Ku rindu, I miss you
Bila kau jauh
Aku mengenangmu

Ku janji, ku cinta
Ku janji ku setia
Bersama denganmu selamanya

Setiap malam setiap waktu
Fikiranku hanya tertumpu padamu
Kini aku perlu menemanimu di sepanjang hayatku
Walau takdir akan memisahkan
Cinta di antara kita

Ku takkan bisa berpisah denganmu
Walaupun sedetik tak akan ku sanggup
Cintaku untuk selamanya
Harapanku agar kau begitu jua

Dirimu sayang
Menyinari hidupku setiap waktu
Selalu

Ku cinta, I love you
Ku rindu, I miss you
Bila kau jauh
Aku mengenangmu

Ku janji, ku cinta
Ku janji ku setia
Bersama denganmu selamanya

Andai kita ditakdirkan berpisah
Ku memohon kau terus mengenangku

Ku cinta, I love you
Ku rindu, I miss you
Bila kau jauh
Aku mengenangmu

Ku janji, ku cinta
Ku janji ku setia
Bersama denganmu selamanya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...