Denaihati.com

Pelengkap Hidupku - Eren feat Romi

Monday 7 April 2014
*Eren
Aku bagai laut
tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang
yang tak ditemani malam

*Romi
Melihat dirimu
Ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimuTeringat janji lamamu kepadaku (E & R)
Teringat aku teringat (R)
Teringat saat kau masih ada di sini (E & R)
Temani ku sepanjang hari (R)

*Erin
Bila kau pergi jauh
Ingatlah aku
Bila ku disampingmu
Peluk tubuhku

*Romi
Bila kau rindu aku
Panggil namaku ku datang menemuimu

*Eren
Peluk erat jasadku
jangan lepaskan
Tetaplah kau disini
arungi malam

*Romi
Kerna hanya dirimu, belahan jiwa
Pelangkap ku di dunia

*** bridge***

Teringat janji lamamu kepadaku (E & R)
Teringat aku teringat (R)
Teringat saat kau masih ada di sini (E & R)
Temani ku sepanjang hari (R)

*Erin
Bila kau pergi jauh
Ingatlah aku
Bila ku disampingmu
Peluk tubuhku

*Romi
Bila kau rindu aku
Panggil namaku ku datang menemuimu

*Eren
Oh peluk erat jasadku
jangan lepaskan
Tetaplah kau disini
arungi malam

*Romi
Kerna hanya dirimu, belahan jiwa
Pelangkap ku di dunia

*Erin
Bila kau pergi jauh
Ingatlah aku
Bila ku disampingmu
Peluk tubuhku

*Romi
Bila kau rindu aku
Panggil namaku ku datang menemuimu

*Eren
Oh peluk erat jasadku
jangan lepaskan
Tetaplah kau disini
arungi malam

*Romi
Kerna hanya dirimu, belahan jiwa
Pelangkap ku di dunia


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...