Denaihati.com

Kesimpulan - Hafiz

Monday 1 December 2014
Mereka melihatku
Bagai ada pertanyaan
Kesimpulan yang tak nampak
Cerita panjang tak guna

Biar ku tahu
Biar aku pelajari
Tentang semua semua yang terungkap

Kerna ku sudah mengerti
Perjalanan ini
Biar pun aku pernah jatuh dan pernah merana

Kerna ku sudah mengerti
Hidup di dunia
Yang semua ini hanya sandiwara ciptaan Yang Esa

Tak dapat aku tunggukan lagi
Tak dapat aku teruskan lagi

Biar ku tahu
Biar aku pelajari
Tentang semua semua yang terungkap

Kerna ku sudah mengerti
Perjalanan ini
Biar pun aku pernah jatuh dan pernah merana

Kerna ku sudah mengerti
Hidup di dunia
Yang semua ini hanya sandiwara ciptaan Yang Esa
Tak dapat aku tunggukan lagi
Tak dapat aku teruskan lagi




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...